יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

קפריסין עם ילדים


50 דקות טיסה (שזה פחות מפקק שגרתי ומעצבן בדרך לנופש הכי קרוב שחשבתם עליו בארץ) ומומלץ בארקיע בה מגלים הדיילים סובלנות ונחמדות לילדים ולטסים בכלל (כן כן גם אני חשבתי לעצמי מה אני מפרגן פה לחברה ישראלית שקורעת במחיר ומנצלת את הביקוש. אז נכון, לגבי המחיר הם יקרים בכ- 150$ יותר שאין לי איך להצדיק זאת בצורה לוגית ,ואף להביע תרעומת על הניצול הציני, אלא בנוחיות כשטסים עם ילדים).

ובאשר לאטרקציות: פארק המים ב- FASOURI הנמצא במרחק 15 דקות מלימסול ובתור חובב פארקי מים אני חייב לציין שיש מספיק מתקנים לכל הגילאים, חדשניים ומפתיעים. ואף מתקנים זוגיים ושלשותיים בשילוב עם הילדים בהנאה מכייפת.

נסיעה להרי ה TROODOS במרחק של 45 דקות מלימסול. דרך יפהפיה המשלבת מעבר באגם גדול ומרגיע, מספר מפלים (לא נמוכים בכלל) במרחק 5 דקות סטייה מהכביש הראשי אליהם ניתן לרדת רגלית ואף לטבול במים הקררררררים- בנותיי צווחו בהנאה צרופה.....) ולבסוף שוק הממתקים והיין המסורתיים בהגעה להר האולימפוס. בחורף צידי הדרך ועצי המחט הרבים לאורכה מושלגים ביופי הדור המזכיר את שוויץ בקטן ומשרה חיוך על הפנים :)

פארק הציפורים בהרים של PAPHOS כשעה וחצי מלימסול. מדהים מדהים מדהים ביופיו הן הנוף והן מסלול ההליכה לאורך כלובי הציפורים הרבים והמגוונים. גם גאווה לנו הישראלים שם בנציגות הג'ירפות שהובאו למקום מהספארי ברמת גן.
- בפאפוס ניתן לשכור סירת מירוץ לנהיגה אישית ואליה מצרפים מגלשיים, אבוב, שנורקלים ובקיצר חוויה משפחתית מגבשת ומיוחדת במינה לאורך הלגונות הכחולות של PHAPHOS.

חופים חופים חופים הם לפעמים געגועים למה שהיה אצלנו פעם ..... מים צלולים בצבעי ירוק -כחול, מרחב מחייה ותמרון משפחתי, חלוקי נחל מדהימים והרגשה של מחוץ לעיר במרחק של 2-5 דקות הליכה מהעיר בכל עיר. כמו כן המים רגועים ללא גלים במרבית החופים. חובה לבצע גיחות נסיעה מחוף לחוף - חוויה מובטחת.

ולבסןף, איך לא, הקניון הגדול החדש בלימסול המכיל לפחות חמש חנויות ישראליות גרידא ונותן הרגשה של בית ואפילו , כן, אפילו גורם לנו לחייך למראה המחירים שם ולהעריך את המחירים הזולים אצלינו בארץ ובכלל את זולות המחייה היומיומית בארץ אם נשים בצד את המשכנתא/שכר הדירה , הרכב על הוצאותיו הנלוות ומס ההכנסה,בריאות ולאומי הפסיכוטי  .

קפריסין לילדים- מומלץ בחום לפחות פעם בשנה כנופש משפחתי לכל דבר...

2 תגובות:

  1. איך אפשר ליצור קשר עם ישראלים עם ילדים באיזור לימסול? אנחנו מעוניינים לעבור לגור שם בעוד מספר חודשים, והיינו רוצים ללמוד עוד על גנים ובתי ספר שאליהם הולכים ילדי הישראלים

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, שלח לי במייל את מספר הטלפון שלך.
      אשמח להתקשר ולתת לך פרטים נוספים.
      tom.myonlinecasino@gmail.com

      מחק