יום שני, 3 בספטמבר 2012

הרי הטרודוס שבקפריסין



באיזור הרי הטרודוס ניתן לטייל גם בחורף וגם בקיץ. בחורף האתר הוא אתר גלישה פופולארי, ניתן להשכיר את כל הציוד במקום, לקחת שיעורי סקי או להשכיר מזחלת ולגלוש במורדות המושלגים.

בקיץ האיזור נעים לטיולי הליכה, הטמפרטורות נמוכות בהרבה משאר חלקי האי וניצן לבחור מתוך שפע של מסלולי הליכה, טיולי ג'יפים, מנזרים מפורסמים ובעיקר לראות ולהרגיש מהי אווירה קפריסאית אותנטית.

הטרודוס מתחלק למספר אזורים וכדאי להקדיש כל טיול לאיזור אחר. אחד האזורים הוא Krassochoria שנמצא בצד הדרומי של הטרודוס.

אחד הכפרים הידועים באיזור הוא אומודוס. בתי הכפר לבנים, עם סמטאות צרות, ואדניות פרחים צבעוניות. הכפר שוכן בין מטעי גפנים וההליכה בסמטאות מאפשרת לספוג את אווירת קפריסין האמיתית. רוב תושבי הכפר עוסקים בהכנת יין, ובכמעט כל בית תוכלו למצוא כרם קטן. ברחוב הראשי ישנם מספר בתי קפה וביניהם חנויות רבות בהן יושבות נשות הכפר ומציעות את עבודות הרקמה והסריגה האופיינית.


בתי הכפר לבנים, עם סמטאות צרות, ואדניות פרחים צבעוניות. הכפר שוכן בין מטעי גפנים וההליכה בסמטאות מאפשרת לספוג את אווירת קפריסין האמיתית


אחרי סיור באומודוס כדאי להמשיך לכפר פלאטרס. בחורף כדאי לשבת באחת המסעדות, אל מול האח, כששלג בחוץ. בקיץ ניתן לשבת בחוץ ולראות את פריחת הדובדבנים המרהיבה. ניתן לערוך באיזור מסלולי הליכה רגליים, טיולי אופניים (ניתן להשכיר אופניים במקום), רכיבה על סוסים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה