יום שני, 3 בספטמבר 2012

טיול בלפקרה ולימסול -קפריסין



לפקרה ולימסול
לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין ועיר הנמל הגדולה ביותר, היא ממוקמת בדרום האי ונחשבת למרכז התעשייתי והימי של קפריסין. בין אם הגעתם לנופש באזור לימסול ובין אם אתם חולפים בעיר בדרככם להרי הטרודוס, לימסול היא מוקד תיירות בקפריסין ועיר מרתקת ששווה להקדיש זמן על מנת לסייר בה ולהכיר אותה. בתחרות בין ניקוסיה ולימסול, שתי ערים בקפריסין המהוות מוקד משיכה לתיירים, אין ספק כי לימסול עומדת בכבוד, הן בזכות החופים הרבים שלה (ללימסול רצועת חוף המשתרעת על 16 ק"מ), הן בזכות היותה עיר שמחה ושוקקת חיים והן בזכות האטרקציות התיירותיות הרבות בה ובסביבתה.

לימסול שוכנת למרגלות הרי הטרודוס. בזכות הגפנים הגדלים למרגלות הרי הטרודוס נחשבת לימסול למרכז של תעשיית היין הקפריסאית, ומרבית היקבים בקפריסין ממוקמים בלימסול. אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין בספטמבר הגיעו לאזור לימסול ותזכו לחוות את פסטיבלי היין הרבים של העיר ולטעום יין משובח כאוות נפשכם.

מעבר לחופים וליקבים, לימסול היא עיר מלאת חיים בקפריסין המאכלסת מדי שנה מאות אלפי תיירים ומציעה מסעדות וטברנות רבות, חיי לילה סוערים, קניונים ושפע של חנויות. חובבי הארכיאולוגיה שביניכם יוכלו לבקר בשני אתרים ארכיאולוגיים הנמצאים בלימסול- אמתוס וקוריון, שתי הערים העתיקות אשר מהן צמחה לימסול. אתרי חובה נוספים בעיר לימסול הם הטיילת החדשה אשר נבנתה בעשור האחרון, כיכר הטירה העתיקה, מקדש אפולו ומעלית הזמן.

"בזכות הגפנים הגדלים למרגלות הרי הטרודוס נחשבת לימסול למרכז של תעשיית היין הקפריסאית, ומרבית היקבים בקפריסין ממוקמים בלימסול."


העיירה לפקרה היא עיירה ציורית עתיקה בנוף הררי הממוקמת כ-25 דקות מלימסול ונחלקת לשני כפרים. לפקרה מפורסמת בעיקר בזכות היותה מרכז של רקמת תחרה וצורפות עוד מימי הביניים, ובסיור בכפרים ניתן לראות את נשות לפקרה היושבות מחוץ לבתיהן ועוסקות ברקמת תחרה. בעיירה ניתן לבקר גם במוזיאון לרקמה ולצורפות ולקנח בסעודה קפריסאית אמיתית באחת הטברנות באזור וברחת לקום המיוצר במקום. זוהי ללא ספק פנינת תיירות בקפריסין ומומלץ בחום להגיע אליה במסגרת טיול בקפריסין באזור לימסול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה