יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

הנאה וילדים בקפריסין


במרחק של 50 דקות טיסה, פחות מזמן ההגעה הממוצע לאילת או לצפון הארץ, קיבלתם חופשה בחו"ל על כל המשתמע מכך- אווירת נופש, חופים שטופי שמש, בתי מלון בקפריסין המציעים חופשות מפנקות ואטרקציות רבות לילדים. אין ספק, קפריסין היא גן עדן של ממש לילדים ושפע האטרקציות בה ימלאו את חופשתכם.

חופי קפריסין הם גן עדן של ממש- צבע המים הכחול טורקיז, השקט והמרחבים מעניקים חוויה של נופש אמיתי לילדים ולמבוגרים כאחד

באזור לימסול תוכלו למצוא את פארק המים בפאסורי, כרבע שעה נסיעה מלימסול. פארק מים חוויתי ועשיר במתקנים שילדים ומבוגרים כאחד ימצאו בו הנאה רבה. הילדים יוכלו להשתעשע לבד, וגם ביחד אתכם במתקנים המיועדים לשניים ושלושה אנשים. אטרקציה נוספת בלימסול, האהובה על ישראלים בכלל ועל ילדים במיוחד, היא הקניון החדש והמפואר של לימסול שנפתח בשנת 2009, ונמצא על אותו כביש בדרך לפארק המים.



מעבר לקניות ולפארקי מים, קפריסין משופעת בחופים. חופי קפריסין הם גן עדן של ממש- צבע המים הכחול טורקיז, השקט והמרחבים מעניקים חוויה של נופש אמיתי לילדים ולמבוגרים כאחד. במרבית הזמן הים שקט ללא גלים גבוהים, ומאפשר לכם להיות עם יד על הדופק גם כאשר הילדים משתכשכים במים. מעבר לרביצה בחוף, עם הגעתם אל חופי קפריסין עם ילדים גדולים יותר הם יוכלו ליהנות משלל פעילויות ספורט ימי, ואם הגעתם אל קפריסין עם ילדים קטנים השכרה של סירה מהירה יכולה להיות אטרקציה מהנה מאוד עבורכם ועבורם, וניתן לשלב אותה עם השכרה של ציוד צלילה לעומק נמוך.



אם אתם וילדכם נמנים על חובבי הטבע תוכלו לראות את קפריסין עם ילדים מהצד הפראי יותר שלה. יום של טיול בקפריסין בהרי הטרודוס ובגפני היין למרגלותיהם, או טיול בקפריסין בחצי האי אקאמאס ובכפרים הסובבים אותו יכול להיות אטרקציה של ממש. אזורים נוספים שלא כדאי לפספס כאשר נופשים בחופי קפריסין עם ילדים הם חוף הים שבמפרץ לארה, הנמל בפאפוס ומפלי המים של אדוניס ואפרודיטה. בתי מלון בקפריסין המתאימים לשהייה עם ילדים ניתן למצוא בשפע, ולחילופין ניתן למצוא וילה בקפריסין עם מספר חדרים המתאימה למשפחה או שתי משפחות עם ילדים בפאפוס, בלימסול, באיה נאפה ובאזורים נוספים.


מלון קולומביה בפיסורי - מומלץ מאוד לטיולים עם ילדים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה