יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

שייט לקפריסין


במידה ותחליטו על חופשה בקפריסין, ותגיעו למסקנה ששייט לקפריסין זה הפתרון בשבילכם, כדאי שתפנו לפחות 5 ימים, שכן ההפלגה לקפריסין לוקחת זמן וכדאי להשאיר קצת זמן לחופשה בקפריסין עצמה.
על מה עוד צריך לחשוב כשיוצאים להפלגה לקפריסין?
כדאי לבדוק מראש את תנאי מזג האויר באיזור לפני ההפלגה. כדיא להתייעץ עם החברה שדרכה שכרתם את היאכטה האם העונה טובה לשייט לקפריסין או עדיף להשאיר את החוויה לזמן אחר.
כדאי לצאת להפלגה לקפריסין עם האנשים הנכונים. זכרו שאתם הולכים לשהות על יאכטה קטנה יחסית במשך 30 שעות עם אותם אנשים, ולכן חשוב לצאת לשייט עם אנשים שנחמד לכם אתם ולא לצאת להרפתקאה עם אנשים חדשים ולא מוכרים.
כדאי לבדוק האם החברה דרכה שכרתם את היאכטה לשיט לקפריסין מנוסה מספיק. אם שכרתם סקיפר בררו שהוא יודע ומכיר את המסלול וכן שיש בינכם כימיה.

זהו אחרי שהחלטתם על היום, החברה והזמן, כל שנשאר הוא לצאת לדרך. ניתן לצאת מכל אחת מהמרינות, לאחר שעוברים ביקורת דרכונים במרינה של תל אביב, הרצליה אשקלון או חיפה, ולהתחיל את המסע בכיוון צפון מערב.
בזמן השיט לקפריסין תוכלו לנוח ולהרגע מהחוויה המשכרת של אויר צלול, הרוגע של הים והשקט הזה שאין לו תחליף. בזמן ההפלגה לקפריסין תוכל לדוג, לקרוא ספר או פשוט לנוח ולא לעשות כלום. זכרו לסגור את הטלפונים הניידים והמחשבים הנישאים ותתחברו לשקט.
מלרנקה ניתן לצאת למספר רב של טיולים בקפריסין, ניתן לשכור רכב ולטייל באי הקפריסאי הקסום וגם להנות מכמה ימים של אווירה יוונית ים תיכונית הכוללת ים מוסיקה וטברנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה